Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > >

Garancia

Cégünk minden vásárlásról a hatályos jogszabályoknak megfelelő ÁFÁ-s számlát állít ki, mely a legtöbb esetben egyben jótállási jegyként is szolgál. A 151 / 2003 (IX.22) Kormányrendelet alapján a cégünk által forgalmazott termékekre az itt leírt feltételek mellett 12 hónap, vagy több, a termékek neve mellett feltüntetett jótállást vállalunk. Ön a jótállási igényét a vásárolt termékhez mellékelt eredeti számlával, a termék eredeti dobozával és a bruttó 10.000 Ft feletti árú termékekhez külön mellékelt jótállási jeggyel érvényesítheti. Kérjük ezeket gondosan őrizze meg a jótállási idő végéig. A jótállási idő alatt cseregaranciát nyújtunk, vagy ahol lehetséges alkatrészt biztosítunk a termék általunk, vagy javítószolgálat által történő javításához. A jótállási felelősséget kizáró feltételek: helytelen szállítás, tárolás, erőszakos külső behatás, elemi csapás (pl.: villámcsapás, túlfeszültség) okozta rongálódás, szakszerűtlen kezelés, poros, nedves környezetben való használat, bármilyen nem az AGIMPEX Hungary Kft. által végzett beavatkozás, javítás, bővítés, átalakítás, vagy természetes elhasználódás. Kizárólag új, garanciális termékek kerülnek értékesítésre. Csak bizonyítottan hibás termék kerül kicserélésre. Kérjük, a küldemény átvételekor a futár előtt győződjön meg a csomagolás sértetlenségéről. A küldemény bármilyen feltételezett sérülése esetén vetessen fel jegyzőkönyvet a futárral a reklamáció, kárrendezés céljából és ezt haladéktalanul jelezze felénk is. A jótállási időtartam a vásárlás napjával kezdődik. A termék javítása esetén a jótállás időtartama meghosszabbodik a szervizben töltött idővel. A termék vagy jelentős részének cseréje esetén a jótállás időtartama a kicserélt termék (jelentős része) tekintetében újra kezdődik. A vásárló az észlelt hibát cégünk felé a legrövidebb időn belül köteles írásban (e-mailben) jelezni, amennyiben ezt elmulasztja, az ebből adódó károk a vevőt terhelik.

A garancia érvényesítésének helye az AGIMPEX Hungary Kft., 9400 Sopron, Ógabona tér 16. /e-mail: rendeles {kukac} agimpex {pont} net, telefon: 99/505-098, fax: 99/505-099 alatt érvényesíthető nyitvatartási időben. Kérjük sima ajánlott levélben, vagy csomagban küldje vissza címünkre számlamásolattal, hiba leírással együtt - a gyors ügyintézés érdekében - a terméket. A hatékony ügyintézés és gyors megoldás érdekében kérjük minél bővebb leírást adjon: fogyasztók listája, 12 V-os rendszerek esetén kérjük készítsen maximum 150 kbyte-os fotót a tápegységről is és küldje el e-mailben nekünk! Utánvétes, portós küldeményeket nem áll módunkban átvenni. A visszaküldött termékeket igyekszünk a lehető leghamarabb megvizsgálni és a jogszabályban előírt 14 napon belül javítani, cserélni. Ha hibás terméket másra szeretné cserélni, akkor kérjük a feladással egyidőben adja le rendelését a webáruházban és a megjegyzés rovatba írja be, hogy a visszaküldésre került termék(ek)et számítsuk be. 

Egyéb tudnivalók: Ha a termék a vásárlástól számított 3 napon belül, szakszerű üzembehelyezés és kezelés mellett meghibásodott, Ön kérheti annak azonos típusú új termékre való cseréjét. Ha a cserére nincs lehetőség, úgy a vásárlási szerződéstől elállhat és a vételárat kérheti vissza.

Bruttó 10.000 Ft feletti termékek jótállási jegy mintaletöltés és jegyzőkönyv fogyasztói panaszról letöltés itt.